Monday, January 31, 2011

CONTEST NAMA ANAK SAYA

"bersiar-siar" menjenguk blog kengkawan dan di blog MamaAmana ternampak ini contest..apa lagi?

Contest yang cukup mudah, simple and menarik sebab berkaitan dengan anak-anak kesayangan saya...hmmm, dan yang paling bestnya boleh masukkan 3-3 anak-anak saya..:D

CONTEST NAMA ANAK SAYA

Marilah join sama, KLIK SINI MEH

SYARAT:
1) anda mestilah ayah atau ibu kepada baby berkenaan dan mestilah seorang blogger (sudah mesti)
2) Copy Banner di atas dan LINK (done!)
3) Buat satu entry menerangkan NAMA anak anda. Maksud nya. Siapa Yg Memilih dan Kenapa Nama itu dipilih 
4) Tinggalkan entry anda di ruangan entry tuan empunya blog
5) dan menjadi Follower Idma Textile. 


Tarikh Penyertaan: 01 Feb 2011 hingga 01 Mac 2011(dah boleh start sekarang)


Hadiah.3 Pemenang utama :  RM 50 setiap seorang.

CALON (I)


MUHAMMAD HARRYTH ZULFADHLI
HARRYTH (kuat, berusaha) 
ZUFADHLI (yang mempunyai kelebihan) 
22Jan 2005
Nama pilihan saya kerana antara percaya atau tidak saya sudah punya list nama anak-anak impian sejak berumur 15 tahun :D **Inche' SO takde masalah dengan pilihan nama anak-anak tau?!**

2 comments:

  1. Goodluck Adek Harryth :) tengs join kak :) wah dr umo 15 eh dah pk. hebat2 :)

    ReplyDelete
  2. no problem..he he, dah terminat pulak nak join GA/Contest/freebies skang nih..mana tahu ada rezeki kan? **wink wink**

    ha ha ha ha, hormon masa tu terlebih sudah..yes, sedari umur 15 tahun dah buat list..2 nama anak lelaki, 2 nama anak perempuan..:)

    ReplyDelete