Wednesday, January 26, 2011

“suatu ketika dulu…..1st contest bersama annurkasehcollections”

ha ha ha ha...puas hati hari nih,ada jumpa 2-3 GA/contest/Freebies jadiknya mode on terus memupuk semangat nak join contest bagai membuak-buak..:)

kali ni contest bertemakan reminiscing the ol' days, alah masa ita muda-muda **I maseh mudah lagi taw!**


Gambar yang akan dipertaruhkan ialah.....jeng jeng jeng!

 Suatu ketika dulu, aku terpaksa bersekolah di sekolah yang penuh dengan pakcik-makcik aku yang bergelar cikgu..baik cikgu kelas, cikgu disiplin, Uztaz mahupun cikgu HEM. Jadinya masa tempoh form 4 & form 5 ini adalah digelar zaman inosenku sebab tak boleh nak terlebih nakal, ada je mata yang memandang..Tempoh ni jugalah aku bergelar budak ASPURI- bagi orang yang macam aku yang tak pernah berenggang dengan mak bapak sejak lahir, aku "culture shock" sebab semua benda nak kena buat sendiri..memang terencat sekejap!!! Tapi alhamdulillah, dengan adanya kawan2 kelas dan juga seASPURI, aku berjaya menghabiskan tempoh persekolahan dengan jayanya...Aku rindu zaman ni sebenarnya!

NAMA PENGIRIM: SHAFIZA HASNY
NAMA ID FOLLOWER:Scorpio Girl


1 comment:

  1. salam ukhwah
    tq sudi join ye...
    maap lmbt sampai sini...

    betullah rindu sgt zmn sekolah2 dulukan...
    byk kenangan...

    ok..semua lulus!
    g.luck dear.

    ReplyDelete